4 Eylül 2014 Perşembe


DUL VE YETİM AYLIĞI İLE İLGİLİ UYGULAMALAR

28.08.2014




Vefat eden eşten dolayı dul aylığı, vefat eden anne babadan dolayı çocuklara yetim aylığı, vefat eden çocuktan dolayı da belli şartlar altında anneye yetim aylığı verilebiliyor. Ancak alınan bu aylıklar belirli durumlarda kesiliyor.



-       Dul ve yetim aylığı hangi koşullarda bağlanabiliyor?
-       Hangi koşullarda aylıklarını almaya devam edilebiliyor?
-  Bu koşullarla ilgili ne gibi değişiklikler yapıldı? Önceki koşullarda neler vardı, yeni koşullarda neler vardır?




-       Bağ-Kur ve SGK’dan maaş alanlar için koşullar farklı mı?
-     Muvazaalı boşanmaların gündeme geldiği  durumlarda aylıklar hakkında ne gibi işlemler yapılıyor?
-       Anne ve baba olarak yetim aylığı alabilme hangi şartlara bağlı?



Program danışmanımız, Gazi Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümünden Okan Güray BÜLBÜL, konuya ilişkin tüm ayrıntıları dinleyicilerimizle paylaştı. 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder