6 Kasım 2014 Perşembe


ÇAĞRI MERKEZLERİ: 
YENİ ÇAĞIN İNSAN ÖĞÜTÜCÜLERİ

15.10.2014




Müşteriler ile iletişim kurarak onlara talepleri doğrultusunda bilgi vermek ve müşteri memnuniyeti sağlamak için en ideal platformu sunan çağrı merkezleri, günümüzde tüm dünyada çok geniş bir istihdam alanına sahip. 






Çağrı merkezlerinin çalışma sistemi ve koşulları nedir? Bu merkezlerde çalışmak için hangi kriterler gerekir? Gençler neden çağrı merkezlerinçalışmayı tercih ediyorlar? Çağrı merkezlerinde çalışmanın zorluklyarı ve dezavantajları nelerdir? Dünyada ve Türkiye'de çağrı merkezlerinde çalışanlara yönelik sosyal güvenlik düzenlemeleri var mı?








Program konuğumuz Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi Prof.Dr. Gamze YÜCESAN  ÖZDEMİR, "İnatçı Köstebek" adlı kitabında çağrı merkezlerini ele almış.. Bu çalışma, Ekim 2009 ile Ekim 2010 tarihleri arasında İstanbul, Ankara, Erzincan, Malatya, Erzurum, Gümüşhane, Samsun ve Uşak illerini kapsayan sekiz ilde yaklaşık 150 kişiyle tek ya da grup halinde yapılan derinlemesine görüşmeler sonucu oluşturulmuş. Kitapta, kapitalizmin gelişim sürecinde sembol haline gelmiş dokuma tezgahları, otomobil fabrikalarına benzer biçimde günümüzde de çağrı merkezlerinin son dönem sembolleri olduğu vurgulanıyor. Ayrıca çağrı merkezlerinde çalışanlarla birlikte emek piyasasının hemen hemen her düzeyinde çalışan gençlik kesiminin güvencesizlik ve geleceksizlik baskısı altında olduğu belirtiliyor.





www.trt.net.tr


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder